Konkurs informatyczno – czytelniczy „Emotka koduje”
UCZESTNICY
Uczniowie klas III – VI SP6 w Kaliszu
CELE KONKURSU
- promocja biblioteki i jej zbiorów w środowisku szkolnym jako miejsca
przyjaznego uczniom w procesie edukacji i w czasie wolnym od nauki, - integracja uczniów wokół biblioteki,
- motywowanie uczniów do samodzielnego poszerzania wiedzy i zdobywania nowych umiejętności,
- stworzenie uczniom możliwości zaprezentowania własnego odbioru ulubionej książki poprzez pracę plastyczną.
- doskonalenie umiejętności informatycznych w celu wykorzystania różnorodnych technik graficznych.
ZADANIE
Zadanie uczestników polega na samodzielnym, twórczym i kreatywnym zakodowaniu przy użyciu emotek 5 tytułów ulubionych książek.
Pracę należy dostarczyć na adres bibliotekasp6kalisz@o2.pl lub w formie wydruku do nauczyciela informatyki lub do nauczyciela bibliotekarza. Każdy zakodowany emotkami tytuł książki powinien znajdować się na osobnej stronie/kartce. Do pliku z pracą należy dołączyć kartę informacyjną zawierającą następujące dane:
• imię i nazwisko autora pracy,
• klasę,
• informację, w jakim programie została wykonana praca,
• wykaz tytułów i nazwisk autorów książek.
OCENA PRAC:
Oceny prac dokona Komisja Konkursowa. Prace konkursowe zostaną zamieszczone na stronie szkoły.
Komisja Konkursowa oceni:
1. Walory plastyczne pracy, samodzielność, oryginalność,
2. Estetykę wykonania pracy,
3. Wykorzystanie narzędzi programu graficznego,
4. Zgodność z tematem i celem konkursu,
5. Inwencję twórczą.
Prace nadsyłamy do 9 lutego 2024r.
Laureaci konkursu otrzymają dyplomy oraz nagrody książkowe.